لـبـیـکـــــ یـا خـامـنـــــه ای

زمان بر امتحان من و تو می گردد، تا ببیند که چون صدای هل من ناصر امام عشق بر می خیزد، چه می کنیم؟ شهید آوینی

زمان بر امتحان من و تو می گردد، تا ببیند که چون صدای هل من ناصر امام عشق بر می خیزد، چه می کنیم؟ شهید آوینی

لـبـیـکـــــ   یـا  خـامـنـــــه ای

حضرت ارباب ...

گــذر ِتــک تـــک ایــن ثــانیــه های عمرم

به قــدیمــی شدن نــوکری ات مــی ارزد...

امام خامنه ای | سعی برای بزک کردن چهره آمریکا در ایران بی فایدست


دانلود صوت


یک عده سعى نکنند چهرهى آمریکا را بزک کنند، آرایش کنند، زشتىها و وحشتآفرینىها و خشونتها را از چهرهى آمریکا بزدایند در مقابل ملت ما، بهعنوان یک دولت علاقهمند، انسانْدوست معرفى کنند؛ اگر سعى هم بکنند، سعىشان بىفایده است.

من امسال روز اول سال ۹۲ در مشهد در جوار مرقد ثامنالحجج اعلام کردم؛ گفتم من حرفى ندارم؛ بعضى از مسئولین و دولتمردان - دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان این دولت - فکر میکنند در قضیهى هستهاى ما با آمریکایىها مذاکره کنیم تا موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلى خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاکره کنید؛ ولى در همان سخنرانى اول امسال گفتم من خوشبین نیستم؛ مخالفتى نمیکنم اما خوشبین نیستم. ببینید مرتب پىدرپى اظهارات سخیف آمریکایىها را؛ سناتور بىآبروى آمریکایى از صهیونیستها پول میگیرد تا برود در مجلس سناى آمریکا به ملت دشنام صریح بدهد، نه اینکه اهانت کند؛ دشنام میدهد...

  • عــــطشا نـــــــــم

نظرات  (۲)

با سلام
وبتون عالیه اگر مایلید تبادل لینک داشته باشیم
بسم الله
(درضمن از اینکه دیر جواب دادم پوزش می خواهم)
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش می کنم. 
  • هادی قاسمی
  • اللهم صل علی فاطمه و ابیها و بعلها و بنیها وسرّالمستودع فیها بعدد ما احاط به علمک

    با غزلی به نام " ناله ی نای در..." نذر بی بی دو عالم حضرت مادرسلام ا...علیها

    به روزم.

    داریم بیت های خاکی و چشم انتطار توایم.به بیت های خاکی ماهم سری بزنید.

    انشاا... سال خوبی داشته باشید و سال سال ظهور حضرت عج باشد.

    باتشکر- موفق و موید باشید.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر از اطلاعتون
    ان شاالله
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی