لـبـیـکـــــ یـا خـامـنـــــه ای

زمان بر امتحان من و تو می گردد، تا ببیند که چون صدای هل من ناصر امام عشق بر می خیزد، چه می کنیم؟ شهید آوینی

زمان بر امتحان من و تو می گردد، تا ببیند که چون صدای هل من ناصر امام عشق بر می خیزد، چه می کنیم؟ شهید آوینی

لـبـیـکـــــ   یـا  خـامـنـــــه ای

حضرت ارباب ...

گــذر ِتــک تـــک ایــن ثــانیــه های عمرم

به قــدیمــی شدن نــوکری ات مــی ارزد...

کلیپ تصویری | پشت پرده وایبر و اپلیکیشن های تلفن همراه و فضای مجازی

وایبر دار ها حتما این کلیپ را دریافت کنید


دریافت کلیپ-1

دریافت کلیپ-2

دریافت کلیپ-3


سرور وایبر در خاک در اسرائیله،

یعنی با هر کلیک 4تا20سنت به حساب رژیم صهیونیستی پول واریز میشه

وایبر می تواند تمام نامه ها و اطلاعات داخل تلفن همراه هر کاربر را گرفته و به یک سرور مرکزی در اسرائیل منتقل می کند، لزومی ندارد که این اطلاعات تحت شبکه وایبر باشد، به محض این که وایبر بر روی گوشی نصب شد سرویس های اطلاعاتی اسرائیل این امکان را دارند تا اطلاعات گوشی هوشمند را روی سرور های وایبر دریافت کنند.


همچنین وایبر می گوید که ممکن است اطلاعات شخصی کاربرانش را در اختیار یک نهاد با اطمینان خود قرار دهد.


وایبر به سفارش موساد ساخته شده، 

وایبر توسط ۴ همکار اسرائیلی تأسیس شد: Talmon Marco، Igor Megzinik، Sani Maroli و Ofer Smocha آقای Talmon Marco مدیرعامل شرکت است.


ادامه مطلب رو از دست ندین


معرفی موسس وایبر  "تالمون مارکو"
 
موسس وایبر،تالمون مارکو تاجر اسرائیلی است که در سرزمین‌های اشغالی به‌دنیا آمده و به عنوان افسر ارشد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی کار کرده است. بخش اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی، یکی از واحدهای زیرمجموعه سرویس موساد است.
 
مارکو دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر و مدیریت از «دانشگاه تل‌آویو» است که پس از گذراندن دوره تحصیلات خود به امریکا مهاجرت کرده است.
 
وی دارای سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید جاسوس‌افزارها، ویروس‌های دانلودکننده اطلاعات و برنامه‌های هک است. نکته قابل توجه این است که نرم‌افزار وایبر در لیست تجاری وزارت اقتصاد و دارایی اسرائیل نیز ثبت شده است.

کارشناسان به کسانی که از وایبر استفاده می‌کنند، هشدار می‌دهند علاوه بر حذف اشتراک خود از این برنامه، آن را هم از تلفن همراه خود پاک کنند.

نکات قابل توجه در فرم ثبت‌نام وایبر
 
پس از ممنوعیت استفاده از وایبر در ارتش مصر، عرب تایمز یکی از مطبوعات عربی با ارایه دلایل و جزییات بیشتری دلیل ممنوعیت وایبر برای عموم را روشن کرد.
 
این روزنامه اشاره کرده است که وایبر به صورت واضح و علنی سیاست خود برای جمع‌آوری و ذخیره اطلاعات کاربران را اعلام کرده است، در حالی که کاربران بدون توجه به این مورد به راحتی از کنار این نکته مهم رد می‌شوند.

عموم کاربران وایبر در هنگام اولین استفاده از این نرم‌افزار توجهی به نکات مندرج در این اپلیکیشن نمی‌کنند و این در حالی است که شرکت وایبر مدیا در فرم عضویت این نرم‌افزار به روشنی اعلام کرد: «نرم افزار وایبر فایل صوتی مفصلی از مکالمه هر تماسی از همه تلفن‌ها و شبکه‌ها بدست می‌آورد تا درک بهتری از عملکرد شبکه و جزئیات آن از نظر تعداد مکالمه‌های کاربران و مکان‌های تماس و زمان مکالمه‌ها و نوع شبکه استفاده شده، داشته باشد.
 
این شرکت در توجیه این جاسوسی علنی معتقد است این کار را به دلیل اطلاع از مشکل فنی و بهبود خدمات انجام می‌دهد در حالی که برخی از مطلعین این شرکت اعلام کرده‌اند که این شرکت صهیونیستی تمام فایل‌های مکالمه کاربران را به مدت 30 ماه ضبط و نگهداری می‌کند و در اختیار سرویس‌های امنیتی قرار می‌دهد.

گوشی‌های اندرویدی قربانی وایبر
 
نرم‌افزار وایبر بدون دریافت نام کاربری و رمز عبور و تنها با استفاده از شماره تلفن، فرد را جز کاربران خود قرار می‌دهد و در اولین اتصال، وایبر تمام دفترچه تلفن‌های کاربران را اسکن کرده و همه افرادی که در لیست افراد از وایبر استفاده می‌کنند را شناسایی می‌کند. از این طریق امکان دستکاری اطلاعات تلفن همراه و سیم‌کارت کاربران فراهم شده و به صورت آنلاین ذخیره می‌شوند.
 
گوشی‌ها اندرویدی به دلیل دستکاری امنیتی به راحتی مستعد کنترل و شکستن قفل‌های امنیتی شده و در اولویت هجوم هکرها قرار می‌گیرند. به همین دلیل یک شرکت امنیتی ویتنامی اذعان کرده است که گوشی‌های اندرویدی قربانی وایبر می‌شوند.
 
از این رو استفاده ازین نرم‌افزارهای رایگان مانند پیام‌رسان‌های موبایل در عین صرفه اقتصادی، می‌توانند هزینه‌های جبران‌ناپذیری را در طول زمان به کاربران خود وارد کنند و حداقل هزینه آن نقض شدن حریم خصوصی و مورد سو استفاده واقع شدن توسط هکرها است

وایبر اکنون به یکی از پنج برند برتر تجاری تولید رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و توانسته علاوه ایجاد یک شبکه اقتصادی قوی برای تل آویو، یک بانک اطلاعاتی قدرتمند جهانی نیز برای این رژیم فراهم کند.


 وزیر اقتصاد اسرائیل نفتالی بنت: «به جای تحریم و بایکوت اسرائیل، بیایید خلاقیت را به مبارزه بگذاریم. وایبر بهترین پاسخ به بایکوت اسرائیل است.»

پ.ن: 
جنایات اسرائیل و کمک ما به جنایات بیشترش....





نظرات  (۶)

همه سعی میکنن اغماض کنن


  • خانم باران
  • ممنون.

    هرچند جایگزین ایرانیش نباشه دلیل نمیشه بخاطر کمتر شدن هزینه های پیامک و تماس از این نرم افزار استفاده بکنیم. خودم یکی از وایبر دارها بودم ولی با دیدن کلیپی که تو همین مطلب شما هم لینکشو گذاشتین، وایبرمو حذف کردم
    اونایی که حاضر نیستن قبول بکنن بهرحال باید یه شکی در اونها به وجود اومده باشه که نکنه واقعا استفاده از این نرم افزار به اسراییل کمک بکنه. بخاطر همین بنظر من باید احتیاط کرد.


    شما چه مسنجری رو پیشنهاد میکنید؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خواهش. وظیفه بود.
    بله درست می فرمایید.

    به نظرم ساینا(جایگزین وایبر) و قاصدک(جایگزین وی چت) و انار و... جایگزین های خوبی میتونن باشن
    خوبیش اینه ساخت وطنه
    و هرچی استفاده بشه به ایران خودمون کمک کردیم.

    و باید این بصیرته تو افراد شکل بگیره
    وگرنه میگن استفاده میکنیم اوناهم بیان جاسوسی، چیزی گیرشون نمیاد!!!!!
    خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

    الهی! از کشته ی تو خون نیاید و از سوخته ی تو دود، کشته ی تو به کشتن شاد و سوخته ی تو به سوختن خشنود.

  • سید مسیح شاه چراغ
  • سلام

    اشک غزل با " پشیمانم... " به روز شد

    یا علی
    سلام خیلی عالی بود خانم فعال
    پاسخ:
    سلام علیکم
    لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی