لـبـیـکـــــ یـا خـامـنـــــه ای

زمان بر امتحان من و تو می گردد، تا ببیند که چون صدای هل من ناصر امام عشق بر می خیزد، چه می کنیم؟ شهید آوینی

زمان بر امتحان من و تو می گردد، تا ببیند که چون صدای هل من ناصر امام عشق بر می خیزد، چه می کنیم؟ شهید آوینی

لـبـیـکـــــ   یـا  خـامـنـــــه ای

حضرت ارباب ...

گــذر ِتــک تـــک ایــن ثــانیــه های عمرم

به قــدیمــی شدن نــوکری ات مــی ارزد...

کلیپ تصویری | فرهنگ از دیدگاه امام خامنه ای

دریافت کلیپ تصویری با کیفیت 360

دریافت کلیپ تصویری با کیفیت 720


امام خامنه ای: فرهنگ هویت یک ملته، ارزشهای فرهنگی روح و معنای حقیقیه یک ملتـه،

همه چیز مترتبه بر فرهنگـه

فرهنگ حاشیه و ذیل اقتصاد و سیاست نیست. به این باید توجه کنیم.

با مسائل فرهنگی شوخی نمیشه کرد،بی ملاحظگی نمیشه کرد...


  • عــــطشا نـــــــــم

کلیپ فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری

نظرات  (۱)

سلام همسنگر عزیزم .مطالبتان عالی بود خیلی ممنون.
من با افتخار وبلاگتان را لینک کردم اگر شما هم وبلاگ مرا لینک کنید خیلی ممنون میشوم.با تشکر مدیریت وبلاگ جنگ نرم
www.jnarm.blogfa.com

پاسخ:
سلام علیکم.
بزرگوارید.
یاعلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی