لـبـیـکـــــ یـا خـامـنـــــه ای

زمان بر امتحان من و تو می گردد، تا ببیند که چون صدای هل من ناصر امام عشق بر می خیزد، چه می کنیم؟ شهید آوینی

زمان بر امتحان من و تو می گردد، تا ببیند که چون صدای هل من ناصر امام عشق بر می خیزد، چه می کنیم؟ شهید آوینی

لـبـیـکـــــ   یـا  خـامـنـــــه ای

حضرت ارباب ...

گــذر ِتــک تـــک ایــن ثــانیــه های عمرم

به قــدیمــی شدن نــوکری ات مــی ارزد...

امام خامنه ای | قدرتهای مداخله گر ، دشمن استقلال ملت ها

دانلود صوت

استقلال به معنای قهر کردن با کشورها نیست، به معنای سدی در مقابل نفوذ کشورها ایجاد کردن است،

که نتوانند منافع اون کشور و اون ملت را تحت الشعاع منافع خودشون قرار بدن.

  • عــــطشا نـــــــــم

نظرات  (۱)

  • هادی قاسمی
  • سلام با تشکر از حضورتان
    شما دعوتید به ابیات خاکی من با غزلی یه نام " به خود گفتم که با دل می خروشم..."
    داریم بیت های خاکی و چشم انتظار توایم
    موفق و مویدباشید
    پاسخ:
    سلام
    تشکر از اطلاعتون
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی